Alla inlägg den 26 januari 2016

Av bockeriorat - 26 januari 2016 17:06

Ibland svänger det snabbt!


Läste precis att den senaste boken av  Lucy Dillon, När livet börjar om, som jag har längtat efter kommer imorgon.


Nu känner jag PEPP! Hoppas att det håller i sig imorgonn, när jag börjar läsa!



Av bockeriorat - 26 januari 2016 14:35

- Jag är döden. D-d-d-döden.

- Jag har ju ett jobb jag måste sköta.


Efter att ha läst konsten att höra hjärtslag fick jag någon slags kris.


Jag tyckte att boken var superbra den första timmen. Sen tappade jag det.

Tyckte inte om den. Vet ärligt inte vad det var som hände, men jag tappade helt lusten att lyssna på talböcker.


Fick istället upp öronen för Podcasten Kulturens ABC.

 


Något maniskt lyssnade jag klart på alla delarna  och gud vad jag har skrattat! Oj oj oj.


Tipsar alla om att lyssna lite granna: http://kulturensabc.libsyn.com/


Kanske gillar du också?


Försökte sedan gå tillbaka till storytel och lyssna på Miniatyrmakearen. Men det gick inte. Vet inte hur det kommer att fortsätta. Men hoppas att lusten till att läsa kommer tillbaka.


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards